torsdag, juli 06, 2006

Torsdag...

Visst fan är det skönt när man vaknar upp en torsdag i tron att det bara är onsdag? En glad liten vardagsöverraskning och en underbar känsla när helgen är en dag närmre än man trott...
Lika intensivt, fast mer åt det deprimerande och jag-går-fan-och-lägger-mig-ett-dygn-till-aktiga hållet är det när man vaknar en torsdag och tror att det är fredag. Fredagsfralla på jobbet. Mmmm... Men inte fan finns det nån fralla!! Man är ju en hel dag för tidig i tankarna.
Toppa detta med en outhärdlig värme och en snus-abstinens som skulle kunna få en inverterad Tomas DiLeva att framstå som en riktig muntergök så har du min dag.

Återigen kommer vi tillbaka till den gamla slagdängan: Varför ska jag gnälla?`Det kunde varit värre! Tjaa.. Ligger ju nåt i det.
Håller just nu på att tvätta. Funderar på att dra en runda till IKEA och handla 8 korvar med 8 korvbröd (ÄNTLIGEN nån som greppat den basala matematiken med korv + bröd) för 25 spänn. En billig och enkel matlåda till morgondagen. Morgondagen som denna gång faktiskt är en fredag. Livet känns redan ljusare.
Finge jag bara ta en snus så skulle allt kännas 100%. Men icke. Här ska det späkas ett par veckor till innan det oundvikliga återfallet inträffar. Varför inte bara bespara sig lidandet?


Hinner inte skriva mer nu. Ska till IKEA, plocka upp tvätten och sen åka ut till älsklingen.

(FAN VAD JAG VILL HA EN SNUS!!!!)
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

Inga kommentarer: