fredag, maj 29, 2009

Sköna fredag

Första helgen på länge där varken jag eller Sofie, eller vi tillsammans har en massa planerat för kvällarna. Underbart! Molly och Sofie har just badat, jag har matat Molly, och nu håller hon på att somna medan Sofie lagar mysmiddag. Fläskfilé i grön sparris-stuvning. Till det ett glas rosé. Älsklingen trodde att det skulle vara bubblor i det, trots att det var en Bag-in-box, och blev mäkta besviken. Du är för söt gumman!!!
Kanske blir lite bubbel ikväll också. Typiskt att Martin skulle sprida sin bubbel-fetish så hårt i umgängeskretsen!! =)
Om vi orkar, och om Molly sover, så blir det nog lite Lost efter maten. Vi har ett dubbelavsnitt från säsong 5 kvar på USB-minnet, misstänker att det är säsongsavslutning. Spännande!!!

Får inte bli för sent dock. Mycket att stå i imorgon. Powerwalk, frukost, handling, tårtbakning, fylla tjugotolv, fika med familjen, och mycket pappa-dotter-tid.
Jag önskar mig att Johan och Sanna vill umgås med oss på kvällen sen...

Nähä, nu ska jag ta en kall öl med lite lime i soffan och bara njuta av ledigheten!
Och vänta på den goda maten såklart!

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Om man önskar sig något riktigt hårt kvällen man fyller år slår önskningen säkert in.

Kanske en gemensam powerwalk imorn oxå?

Vi tar nog en tur på svinö.

Andreas sa...

Wohoooo! I så fall önskar jag mig även drömvinsten åt oss!! =)


Powerwalk är deal!