måndag, februari 01, 2010

Det är sant som de säger....

Egna barn, och andras horungar!

Igår var vi på Leos lekland med Molly. Hon har iofs varit där en gång förut, men det var första gången för mig. Aldrig mer en söndag eftermiddag säger jag bara!!
FY FAN!!
12 miljarder snorungar, utan nån som helst respekt, hänsyn, kontroll eller tanke på volymen. Som att kliva in i ett aphus fullt av chimpanser som fått en överdos av socker och amfetamin. Efter att Molly hållt på at bli mosad i hoppborgen 22 gånger på 2 minuter så fick jag nog och fick gå ut och låta Sofie sköta lekandet. Annars hade jag med största sannolikhet gjort mig olycklig och nitat någon liten idiotisk skitunge!
Vad gör dagens föräldrar egentligen?? Uppfostrar narcisistiska monster??
Man skulle nästan kunna tro att de går in för att göra sina barn till idioter!

Näe, nästa besök (om det blir något) får ske en vardag och så tidigt det bara går!

5 kommentarer:

Jonny sa...

Jag förstår precis vad du menar! Bästa tiden att vara på Leos är vid öppning kl 10 och sen åker man hem vid ca 13.

Sist skulle en unge i 6-7 års åldern förbi Lucas i en trappa, men kom inte förbi. Då tog han tag i Lucas ben och drog ner honom. Pojken snubblade på något lustigt vis och började gråta! :-)

Martin sa...

@Jonny: Karma! :)

Andreas sa...

@ Jonny: Moaahahahahaha! Så rätt!!

@ Martin: I det här fallet fick karma nog rätt mycket hjälp på vägen av Jonny... =)

Jonny sa...

Ingen kommentar!

Malin sa...

Ni ska åka till Edwins lekland istället!!!!! Mycket bättre för mindre barn och dessutom med färre snorungar!!!