söndag, december 23, 2007

Sofies gran. Inte min.


Eller det beror kanske på hur man ser det... Jag fick betala granen, bära upp den från bilen, och kommer antagligen vara den som tvingas klippa ner skiten, och släpa ner den till återvinningen sen. Men att för sakens skull få placera EN julgranskula när den skulle kläs, det gick inte. Så mycket var det inte min gran... (Jag försökte dock placera en röd kula. Den fick hänga ca 2 sekunder innan det konstaterades att den hängde jättefel, och därefter omplacerades)
Vilken tur att man bor ihop med en kapabel kvinna. Föreställ er skammen om man bott ensam och klätt granen SÅ fel!! Brrrrrrrrr!

5 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Tur att kulan hittade hem. En kula som hänger lite off kan lätt sabba en hel gran och kanske tom en hel jul (hjul)!!!

Martin sa...

Ser bra ut. Själv ska jag pimpa min gran ikväll eller imorgon.

Cissi sa...

Haha, men den ser åtminstone fin ut :)!
GOD JUL PÅ ER!

Jonny sa...

Som jag ser det, så borde du ha pyntat hela granen! Men å andra sidan är ju jag lite partisk.... och därför håller på dig i egenskap av man/kille. Tycker att man kan sätta kulorna vart som helst, bara skiten blir pyntad till jul.

Anonym sa...

Tack!! Kunde inte sagt det bättre själv!! =)