torsdag, november 20, 2008

För tidigt??

Är det någonsin för tidigt för Jansons frestelse? Jag tycker inte det.
Tre formar blev precis färdiga. Två till morgondagens glögg-försmak-av-julen-kväll, och en (i sällskap med köttbullar och Edvins starka senap) får bli matlåda. Mumma!

Idag är första gången som Ivan slutat äta kokt torsk innan det är tomt på tallriken. Vad är det som händer?

Nu ska jag läsa lite medan Sofie slaktar guitar hero... Hon är snudd på savant på det!

Imorgon är det äntligen fredag. Skönt med helg. Det innebär att den 27/11 närmar sog med stormsteg. Äntligen tatueringsdags. De säger att man blir biten efter sin första. Jag känner mig biten redan INNAN! Vill redan ha nummer två och tre. Sen får det räcka!

Goder natt!

6 kommentarer:

Martin sa...

Nu är granen uppe!

God Jul!

Johan a.k.a Kendo sa...

Handladet prinskorv och en blandkasse med finjulöl igår. Känner mig rustad och taggad till 1.000! Varm&kall med BRÄNNE YEAÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!

Anonym sa...

Julfest. Skönt att det finns kreativitet i val av festtema! Vad sägs om att testa 2009 års midsommarbränne den 26/12? :p
Ok. Hade varit gött slunkit in på ett par klara...

Anonym sa...

M & J: Blir fint som snus det här! Gott och juligt.

SB: Toppar vi med cigarrer och ett kilo kräftor så har vi en tio-poängare!!

Martin sa...

Klockan är 01:56 och håll sjäääääääfteeeeeeeeeeeen!!!! :D Tack som faaaaaaaaan för ikväll!!! JJJÄÄÄÄ!!!!!

Andreas sa...

Ha ha ha ha ha! Återigen visar sig Sibylla av alla ställen vara värsta roliga party-haket!

"Men var är egentligen min mer"???