onsdag, mars 11, 2009

Pool

SOvmorgon. Värme. Sol. Turkost vatten. Färgglada fiskar. Trevliga människor. Billig och god mat. En annan kultur. Buddhister. Fint hotell. Pool. Poolbar. Kalla Singha.
Allt det här är vad jag skulle behöva nu. En lottovinst skulle kunna ordna det på ett kick. Håll tummarna för lördagens dragning.

Halva veckan avklarad. Imorgon blir det K-krona med jobbet. Tidig uppgång ur sängen med andra ord. Hoppas på ett biobesök med älsklingen på kvällen. Sen kvarstår bara fredagens 8 timmar innan det är dags för underbar helg. Ett mat-orama med Mats står på schemat. Gissar på 300-grams handburgare. Alltid ett vinnande koncept. (Om man äter två).
På lördag kommer Johan och Sanna hem. Ska bli roligt. Har saknat dem. Får se om de orkar träffas på kvällen, annars blir det nog bara en myskväll med familjen och så hoppas vi istället på att få bjuda dem på middag på söndagen. (skön känsla att kunna säga familjen inte bara prata om mig och Sofie. Har fortfarande inte vant mig vid hur underbart det är att vara pappa.)

Dags att gå och göra ett par mackor till morgondagen. Kommer bli en lång dag.
Men som alltid finns min älskade lilla Molly här hemma när jag kommer hem. Underbart!
SÅ till alla er som inte redan har en liten: Jag rekommenderar det varmt!

3 kommentarer:

Malin sa...

See you 06:40 piip!

Andreas sa...

I svin-ottan med andra ord!!
Suck vad tidigt!

Martin sa...

Tack rekommendationen, jag ska se vad jag kan göra!