onsdag, augusti 05, 2009

Väntan

Just nu väntar jag på:

*Att två arbetsdagar passerar fort så att min 2:a semester på tre veckor kan börja.

*Att det ska bli lördag och därmed kräftpremiär i Ljungbyholm. Mumma!

*Att den nyinköpta fläkten ska blåsa ut all äcklig värme från vårt sovrum. För tillfället lyckas den mest med att gnissla och blåsa fram lustiga dammråttor som tydligen gömt sig under sängen.

*Att det ska bli dags att gå och lägga sig. Vill dels läsa vidare i Jens Lapidus "Aldrig fucka upp" och dels somna tätt intill kärleken. (Trots att hon blir varm som en bak-ugn när hon somnat)

*Att man ska uppfinna ett piller a´la Pippi långstrump, så att vi kan frysa tiden ett par månader i taget och mer ordentligt njuta av Mollys olika perioder. Jag älskar verkligen vår underbara lilla huligan.

*Att Brüno ska komma på dvd. Om denna är i närheten av lika rolig som Borat så är det årets film, LÄTT!

*Att svenska spel ska ringa och berätta att jag och bror äntligen vunnit våra briljarder på lotto. Det är fanimej vår tur nu! Vet inte riktigt vad det är för svågerpolitik som bedrivs på Svenska spel egentligen??




Tyst...!!


Idiot!

5 kommentarer:

Sanna sa...

Idiot!

Tobbe & Hanna sa...

Mycket bra avslutning där broder;-)

Ses imorgon

Törden sa...

Håller oxå på att ta mig igenom Aldrig fucka upp. Bra men Snabba Cash var bättre! Leve K, hahaha

Andreas sa...

S: Så ska det låta!! =)

T: Tack, har lärt mig av mästarna!

T2: På med guldet!!! ;-) ÄR ni hemma nu eller??

Törden sa...

Hehe, japp, kom hem i tordags! Borta bra men hemma bäst, o nu med så gött väder oxå!