onsdag, september 03, 2008

Den förlorade formen

Var på gymmet ett par gånger i början av veckan. Sprang lite efter varje pass. Idag skulle vara vilodag. Efter att ha lämnat tillbaka demobilen blev jag hämtad av Anton, sen blev det fifa. Aldrig satt så många i ribban. SJUUUUUKT!!! När jag kom hem höll Sofie på med maten = tid över till löpning. Körde (super-slött, jag vet!)ut till Stensö och började springa i skumrasket. Tanken: Att springa 7,5 kilometer i raketfart. Resultatet: Slut efter 4 kilometer i alldeles för högt tempo. Skandal! Hur fan ska man bli av med magen med sådana resultat???? (Äta mindre antagligen!)
Hur som haver så har jag upptäckt att hösten, kvällen och löpningen passar väldigt bra ihop! Riktigt skönt!
Imorgon måste det bli gym igen, men helgen hoppas jag bjuder på mer löpning!!
Nu ska jag ta ett bad och lägga mig tidigt och läsa!

2 kommentarer:

Jonny sa...

Din mage komma växa tillsammans med Sofies.. du kommer att vara skengravid innan du kan säga krankelibankellfnatt!

Andreas sa...

Hmmmmm..... Tack! Precis vad jag INTE vill höra!!! =(