söndag, augusti 31, 2008

Dagen efter....

Idag är dagen efter igår. Dagen då man får betala för gårdagens synder. Och synderna var många igår. Världens bästa hand-burgare, tanto-kebab, vattenpipa, fritt flödande öl, och sprit-roulette. Det känns idag. Som vanligt när jag och Mats har våra svull-äta-och-svull-dricka-och-spela-xbox-kvällar gick tiden fruktansvärt fort. Helt plötsligt var klockan jätte-jätte-mycket. Landade på kudden nån gång runt 04:00... Kan inte säga att jag sovit ut speciellt mycket. Vaknade lite efter nio. Trodde dock att allt skulle vara mycket värre idag, men efter en rejäl portion fläskfilé i champinion-stuvning känns livet genast ljusare, och magen bättre.
Nu ska jag följa med Sofie till EM-möbler för att kolla på ny soffa och/eller tv-bänk. Sen ska vi köpa skor till henne.
Jag hoppas att belöningen blir en dubbel-film-kväll ikväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy faan va najs :) Här råder Lyytsendimman. Nått vidrigt har krypit upp i ana... både på mig o frugan. Kanske svampdojjan som svärmor bjöd på. Luktar gift. :p

Andreas sa...

Ha ha ha ha! Ingen lek!! Man ska passa sig för svampdojjor!! Brrrrrrr!