måndag, augusti 11, 2008

Slappt

En hel vecka kvar av semestern. Borde inte kännas som så mycket, men med tanke på sista veckans väder så känns det vare sig som för lite eller för mycket. Kommer säkert kännas annorlunda om ett par dagar.
Regn och rusk hela tiden. I början var det lite stressande, när man var van vid solskenet, men nu ser jag det mer som ett tillfälle att koppla av och göra ingenting. (Istället för att jag-är-uttråkad-frossa) Och att kolla på OS såklart.
Lite roligt med udda sporter som inte får nån uppmärksamhet i Sverige annars.

Just nu är det damhandboll. Sverige mot Ryssland. Vi ligger under med 4-2. Blir en tuff match.
Drar ryssarna ifrån och har stor-ledning vid halvlek så byter jag OS mot surfande efter info om nya bilar... Vi är duktigt sugna på nytt nu!

Igår fyllde förresten Jesper och Annie 6 år. En helt underbar ålder. De är så roliga. Och de två rottis-valparna visade som vanligt upp sin lugnaste sida. Hur lugna, snälla och fina som helst. Så ska mina hundar också vara. När jag skaffar ett par vill säga. När jag blir stor!!

Dags att glutta vidare på handbollen, och fundera lite på vilka kräfttester man ska lita på, nån som har nåt bra tips på goda kräftor?

Avslutar med:

NÅN SOM HAR EN LEDIG TREA TILL OSS??

3 kommentarer:

Martin sa...

Jag äter inget från under havsytan så jag har inga tips på kräftor tyvärr..

Helt sjukt att tiden gått så fort. Den här veckan kommer vara fylld av panik och ångest med vetskapen om hur helvetet sakta men säkert närmar sig!

Återkommer om jag hör något om lägenhet.

Anonym sa...

Har du kollat på Blocket? Där finns bl a en stor 3:a 100 kvm som bytes mot en 2:a. /Mor

Andreas sa...

Jepp, med mögel-lukt i båda sovrummen och badrummet, och ingen hiss. (Blir tufft för fadern att ta sig till högsta våningen då).
Svårt som fan!