torsdag, april 17, 2008

Idrottsskada??

Försökte mig på ett nytt löp idag. Tydligen räcker inte vilja och kondis. Benhinnor och leder måste visst vänja sig. Kom 2,5 kilometer innan knäna lade av. Så förbannat surt! Järnvilja, energi, flås, bra musik och så går det åt skogen. Börjar fundera på om de sålde mig kassa löpardojjor på intersport, för så här ont ska det inte göra! Lite smärta gör inget, men när man är nära att ta till lipen så är något fel.

Har precis tröstat mig med en foliepaket innehållande laxfilé, couscous, lök och grönsaker. En riktig höjdare... På pappret! Inte lika gott i verkligheten. Och än värre: Samma rätt utgör innehållet i min matlåda imorgon. Får försöka bli mätt på broccolin så jag slipper äta allt... Couscous luktar fis!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.