söndag, juli 13, 2008

En skön och lång promenad

Utrustad med sköna skor, fullmatad ipod och kameran runt halsen tog jag under gårdagen en av de skönare promenaderna på länge. Lirade fifa och mördarspel ackompanjerat av en flaska turkisk med Anton och Martin i fredags, så promenaden var välbehövlig. Och jag fick ta lite bilder dessutom. Att bara gå runt helt avslappnat och planlöst i flera timmar var som balsam för själen...




Kalmar fängelse


Blixt-skada



Gamla kyrkogården



Gammalt trä i gamla stan



Vindbryggan



Stadsparkens blomster



Konst (????????????) i stadsparken



Vass och västerport



Vasas ankare



Fontänen ur fokus

4 kommentarer:

Martin sa...

Åter igen, grattis till bra bilder! :)
Ankaret och fängelset blev mina favoriter!

Malin sa...

Shit vad du är duktig!!! Superfina bilder!

Andreas sa...

Sluta, ni generar mig!! =)
Tack å de... Men det är LÅNG väg kvar!!

Johan a.k.a Kendo sa...

Ser riktigt bra ut! "Gamla kyrkon" blir min favo!