torsdag, januari 15, 2009

Dags för flytt

Idag är en bra dag. Allt har verkligen gått bra. Den första mars flyttar vi till en stor fräsch trea, mer centralt och med hiss + rejäl uteplats. Så glad att vi fick den!
Fick dessutom en mycket trevlig person på bredbandsbolaget på tråden när jag skulle kolla flytt-rutiner, och hon tog beställningen direkt, och bjöd dessutom på kostnaden på 495:- för att samtalet var så trevligt. Molly har varit sötare än någonsin, även om det varit lite si och så med sova/äta-tiderna. Hon har dessutom tappat navelsträngen idag! =)
Nu ska jag dricka kaffe med Sofie och Linda.

10 kommentarer:

Martin sa...

Grattis!
Vad roligt att det löste sig med boendet!

Sanna sa...

Sååå roligt! Det enda som suger är att vi inte kan hjälpa! :o( Men du, dricka kaffe??? Vad har hänt med dig???

Malin sa...

Grattis! Vad kul, var ligger den då??
Jag tycker det är riktigt dåligt med bilder på Molly!!

Erika sa...

Grattis, grattis. Så kul. Ni kommer närmare oss oxå..=)
Men måste hålla med Malin..Dåligt med bilder på sötnosen..

Jonny sa...

Instämmer med de andra angående bilderna!!!

Skönt att bostad är fixad, men Lucas var villig att dela säng med Molly.

Anonym sa...

Grattis till lägenheten, vad kul!

Mackan på 12an sa...

Jaha, det var ju ett bra datum att flytta, hur ska jag nu kunna betala tillbaka alla gånger du hjälpt oss att flytta? Jag får ställa in bröllopsdagshelgens firande..... Hmm... viss föståelse måste ju Åsa ha...

Johan a.k.a Kendo sa...

Grattis som fan! Står du för flygbiljetterna så kan jag komma hem över dagen och hjälpa till och flytta. Mööööööööööööööööö!

(kaffetant på gamla da´r?)

Andreas sa...

Tack för alla grattis, och ledsen för bildbristen! Inlägg kommer genast!

Tobbe & Hanna sa...

Fasen vad skönt!! Guldklimp funnen med andra ord. I dessa tider av guldklimpar=) Som det ser ut idag är jag full available för möbellyft-återbäring den dagen=)=) Säg bara till

//Der Kaizer