fredag, januari 09, 2009

Äntligen hemma

Igår på kvällen fick jag äntligen hem mina två prinsessor. Johan hämtade oss på BB och körde mycket försiktigt hem oss, och hjälpte även till med att få upp den nya tv:n. Overallen som vi köpt till Molly, som tidigare sett så skrattretande liten ut, var på tok för stor.
Natten har varit ganska jobbig, men samtidigt väldigt mysig. Känns som att all vår tid går till den lilla,man hinner knappt duscha. Nu sover hon på soffan och jag passar på att lägga upp nedanstående bild.



Här har hon precis ätit, och tittar lite på pappa innan det är dags att sova.

12 kommentarer:

Martin sa...

Hon är söt som socker!
Kul att det gått bra hitintills!

Cissi sa...

Hoho, så söt! Jag vill också ha!! :)

Malin sa...

Vilken sötnos! Skönt att få komma hem..

Jonny sa...

Hmm...det med att man inte hinner med så mycket, låter bekant!

Skönt att komma hemma igen och försöka skapa sina egna rutiner (läs Mollys)!

Anonym sa...

Härligt, härligt! Ser fram emot o följa den nya familjens liv på bloggen. Söt liten tjej!

Patte Luring sa...

Bra kläckt (Mest Sofie där iofs)!

Hon ser lite lurig ut :)

Hare gött fan och hälsa sofie!

Mitt liv som Caroline sa...

Åhh va underbart hon är! Skönt att ni fått komma hem till er egna lya, nu börjar det...det bästa med hela livet (även om det inte alltid kommer kännas så) så är det så! Vi önskar er all lycka och ser fram emot att få följa Mollys framtid i bloggen...ja i verkligheten också förstås! Många kramar ifrån oss

Anonym sa...

Grattis! Hon är helt fantastisk, så himlans söt!!!
Ser fram emot att träffa er så snart ni är redo!
Många kramar
Hanna & Nicke

Sanna sa...

Lilla underbara Molly!! Tant Sanna är en mycket stolt införlovad faster :o) Finast i hela världen!

Erika sa...

Så underbart söt.. Jag vill ha henne=)

Anonym sa...

Pappa upp i dagen, fast söt!

Mackan på 12an sa...

fråga, kan man fortfarande rösta i enkäten med 11 dagar kvar?