torsdag, januari 01, 2009

Gott nytt 2009

Ett skönt nyår. En sväng ut till min far på dagen för att skjuta lite raketer med lillebror Casper. En snabbtur till Slottet för att kolla in de stora grejerna (för övrigt mycket bra komponerat Claes!) och försöka ta lite bra kort på dem.
Resultatet ser ni längre ned.

Sedan tillbringade vi kvällen i Smedby hos svärföräldrarna. God mat och lekar. Mer fyrverkerier vid 12-slaget. Trevligt. Höll mig till tre folköl och en supermini-flaska med mousserande till tolvslaget, vilket gör att det inte ens finns en tillstymmelse till antydan till något som ens avlägset skulle kunna liknas vid en mild baksmälla. Skönt!

Känns mycket bra att vi klarat oss över årsskiftet så att barnet blir en årsmodell -09!
Inte länge kvar nu!! Har på känn att detta kan bli ett omvälvande år, både känslomässigt och tillvaromässigt, och jag ser ärligt talat verkligen fram emot allt. Även de jobbiga bitarna.
2009 har potential att bli det bästa året hittills!


Slottet i förväntansfull väntan



Startskotten (För lång exponering, jag vet)



Ett mitten-inferno




En briserande bomb



Kvällens bild enligt mig



Imorgon blir det upp i svinottan (kl 5) för att åka på foto-exkursion och plåta soluppgång på östra öland med MArtin och Johan. Sedan vidare upp till Böda och trollskogen. Och några raukar. LÄr vara tjockt trött när klockan ringer...
Men nu är det dags för Tacos och film med Sofie!
Och Pytte såklart!

Hoppas att ni alla får ett fantastiskt, innehållsrikt och givande 2009!
(I alla fall alla som jag känner och tycker om... Moaahaha!)

3 kommentarer:

Jimmy Petersson sa...

Grymma fyrverkeribilder!!! Gott nytt år!!!

Martin sa...

Kvällens bild blev riktigt fin!

Ursäkta för den tidiga morgonen! ;)
Hädanefter får ni andra stå för tidsuppskattningarna :D

Anonym sa...

Bra skjutet fotografen! Tackar!