lördag, november 10, 2007

Kräft-lördag

För första gången i mannaminne upplever jag en lat, slö, oplanerad och
underbart slapp lördag.
Den som bäst demonstrerar magnituden av vår lathet är nog fetknoppen nedan:





En frukost bestående av varma mackor med tonfisk och lök ackompanjerades av filmen "Good luck Chuck". En klassisk kärlekskomedi a´la Hollywood om en kille som blir kär i en tjej. Problemet är bara att en förbannelse vilar över honom, och gör så att alla kvinnor han får ihop det med träffar den rätte... Efter honom! Hur ska detta sluta? (Retorisk fråga)

http://www.moviezine.se/filmsidor/good_luck_chuck.shtml

Som icke-krävande frukost-film får den 2,5 kräfthattar av 5 möjliga.




Mina kräftor är nu nästan helt tinade. Har inte varit på en enda kräftskiva i år. Vet inte varför. Men jag vet att det resulterat i en kräftabstinens som saknar motstycker!
Kommer inte göra ont att sätta tänderna i dem! Mmmmmmm!


Det är förresten bara 21 dagar kvar nu... =)

4 kommentarer:

Cissi sa...

Vad fan, varm macka med tonfisk och lök!? Det är INTE normalt. Jögge åt det igår, jag har aldrig sett något liknande innan. Han fick inte pussa på mig på flera timmar efteråt. Isch! :)

Cissi sa...

uhhh det är ju vidrigt!!! :)

Andreas sa...

Nej nej nej! Det är gott och nyttigt och viktigast av allt så är det VARM frukost. Kall mat = stafa! Om det inte är skaldjur vill säga!

Johan a.k.a Kendo sa...

Varm frukost är något man tar till när bakfyllan är RIKTIG svår. Annars är en kall frukost att föredra!