fredag, november 30, 2007

Om 9 timmar går tåget

Nio timmar kvar. Det enda som återstår är att packa ner två par strumpor, ett gäng kalsonger och nån t-shirt. Och att slänga ihop ett par snabba tunnbrödsrullar. Har med vemod lämnat över Ivan till Linda & Markus. Vi stannade några minuter för att kolla så att King var snäll mot honom, men han satte jycken på plats ganska snabbt. Vem hade trott att man skulle vara så blödig när det kom till den lille hårbollen??? Konstigt!
Har varit stressigt efter jobbet idag. Snurrar rätt mycket i pallet. Jobbigt. Ska ta en kall öl till (nalla av färdkosten, jag vet) och slappa lite framför tv:n, och varva ner innan det är sängdags.
Svårgreppat att vi är på väg så snart. Längtar till ankomsten. Efter typ ett dygns resa få duscha av sig resdammet, känna sig ren och fräsch, ta en kall Singha i solen och verkligen kämpa för att hålla sig vaken tills det är läggdags enligt Thailandstiden.
VEt inte om det är tröttheten och tidsomställningen, eller om det är det begynnande lugnet där nere som river upp en sådan känslostorm inom mig, men många känslor är det.
Nåväl. Måste väl påbörja min nedvarvning nu om jag ska orka få upp ögonen när Sanna ringer imorrn klockan 6...
Ta hand om er här hemma.
Over and out!

(Och glöm inte att besöka oss på vår resesida och LÄMNA KOMMENTARER era smygare!!)

1 kommentar:

Martin sa...

Kul att komma ifrån regnet kan jag tänka mig :)