måndag, februari 11, 2008

Tack!


Jag vet inte hur jag ska beskriva det riktigt. Var väldigt kritisk mot den här boken när jag började läsa den. (Ledsen att jag tvivlade på dig Cissi) Men oavsett hur dåligt disponerad och tjatigt skriven den är så säger den sanningen. Det är möjligt att sluta med nikotin, utan att behöva lida massa kval. Allt handlar om inställning. Den slog oxå hål på ett gäng myter som att det är ok att ha snus eller cigg med sig hela tiden, att man ska undvika frestelser osv... Jag tror på boken, och kan rekommendera den! Läs den med öppet sinne, så kommer du lyckas. Förutsatt att du VILL sluta! Du har allt att vinna!

5 kommentarer:

Cissi sa...

Kul o se att du läst ut den :) Som sagt, det är inte den mest välskrivna boken - men man får ju vara lite smart och plocka ut det väsentliga.
Är en tjej på jobbet som slutat efter att ha läst den. Hon läste den för att få en kompis att hålla käften och för att bevisa att hon inte skulle sluta med någon "jävla bok". Men hon slutade helt efter den. Så den kan funka även om man inte vill sluta. Så alla bör läsa den.. helt enkelt :)

Anonym sa...

Absolut! Jag tror inte att den hjälper alla, eftersom alla kanske inte förstår budskapet. Men de som förstår det borde ju inte kunnna fortsätta... =)

Erika sa...

Har du slutat röka nu då?..=)

Cissi sa...

Om man inte förstår budskapet är man mongo :)

Andreas sa...

Läste sista sidan igår. Har inte rökt idag. Känner mig som en nöjd icke-rökare!! =)

(Inte mongo alltså =))